reklama

Rada vás spoznávam

Narodila som sa 29. augusta 1982 ako tretie dieťa z tretieho manželstva môjho otca a prvé dieťa mojej maminky, dnes má môj otec 4 deti a maminka dve, okrem mňa ešte môjho malého brata...a toto som ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Narodila som sa 29. augusta 1982 ako tretie dieťa z tretieho manželstva môjho otca a prvé dieťa mojej maminky. Ani jedna babka ma dlhšiu dobu po narodení nevidela, jedna, lebo bola pohádaná s našimi, druhá, lebo po tom, čo kvôli rozvodom jej syna prišla o dve vnúčatá, si nechcela jatriť rany na duši a pre istotu si chvíľu držala odstup - samozrejme, toto všetko som je neriešila a nevnímala, jediné, čo ma zaujímalo bolo, aby som mala čistú plienku a plné bruško. Obe babky sa časom poddali a ja som si veľmi dlho myslela, že žijem v normálnej rodine. Naozaj veľmi, veľmi dlho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Od malička som vedela, že až budem veľká, budem veterinárka (o peripetiách tohto rozhodnutia budem písať inokedy). Vedome a zodpovedne, ako to len dieťa dokáže, som sa pripravovala na toto povolanie, na základke samé jednotky, potom gymnázium a potom výška, Košice, prípadne Brno. Nuž, v Košiciach som pohorela a v Brne mi chýbal jeden bod k prijatiu, nie, nepodala som odvolanie, zrútil sa mi svet a ani mi to nenapadlo. O pár týždňov som dostala ponuku učiť angličtinu na základnej škole, tak som to skúsila a zamilovala som sa, vtedy ešte iba do povolania.

Po dvoch rokoch som si povedala "Dosť!" a odišla som na skusy do USA, o mesiac som bola naspäť, ale o tom tiež asi až inokedy, v skratke, zlá rodina, nevyšlo to. Po návrate som bola pevne rozhodnutá ísť znova na veterinu...až kým....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jeden pekný večer som sa išla s kamarátkou zabaviť a stretla som jeho, bol z Kuvajtu, študoval medicínu a ja som sa zamilovala, hlboko a na dlho - veterina išla bokom a ja som vyberala školu podľa toho, aby som bola blízko k nemu, a tak som išla študovať pedagogiku, angličtinu a biológiu a nasťahovala som sa k nemu (o mojom vzťahu s moslimom tiež inokedy, to bude na dlhé písanie).

On po piatich rokoch odišiel domov, ja som zostala sama, doštudovaná a s novou prácou. A tak som si postavila dom.

Začala som aj randiť, ale každý chcel len jedno a nebol to vážny vzťah, tak som to na dlho vzdala, aj keď, úprimne, mojej psychike celkom pomohlo, že ma chlapi chceli iba na sex, to odo mňa nikdy nechceli, ja som vždy bola škaredé káčatko s nadváhou (tak tento problém bude na viac článkov, to vám poviem).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte som nespomenula psy! Milujem psy! Od malička sme mali psy, chovali sme ich, chodili na výstavy, to bolo najkrajšie obdobie môjho života! Od chovu som plynule prešla k zachraňovaniu a stala som sa členkou občianskeho združenia, s ktorým sme začali stavať útulok. Za prvé tri roky sme zachránili takmer 600 psov!!! Na toto som neskutočne hrdá.

Dnes je 5.5.2015, vo svojom dome žijem sama so svojimi psami - je ich 7! Od začiatku mesiaca som nezamestnaná, dala som výpoveď, povedala som si, že stačilo, že sa chcem vybrať iným smerom...ale o tom všetkom neskôr...

V mojom blogu by som vám nechcela písať len o sebe, jednak si nemyslím, že som až taká špeciálna, jednak máte všetci dosť vlastných starostí, ale rada by som riešila veci, ktoré nás trápia, nás myslím prevažne ženy, slobodné s 30tkou na krku a budem sa snažiť túto niekedy beznádejnú situáciu odľahčiť. Avšak, budem písať aj o psoch a veľa, budem vám radiť o výbere psíka do rodiny, o jeho výchove a socializácii, načrtnem vám problematiku útulkov a záchranárčiny a podobne....takže, rada vás spoznávam a dúfam, že nám spolu bude fajn :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vaša Marcela

Marcela Juríčková

Marcela Juríčková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajná žena, zažila som lásku s moslimom, zachraňujem psy a voľný čas najradšej trávim vo veterinárnej ambulancii, kde pomáham zachraňovat zvieratá, inak, som učiteľka angličtiny...mnohí tvrdia, že som si toho zažila za niekoľkých, ja to tak síce nevidím, ale veď, posúďte samy... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu